MycoMedica MycoGolden
Kód: 9998Y9Detailní popis produktu
Aby kurkumový extrakt z nápoje vaše tělo lépe využilo, je do směsi přidaný extrakt černého pepře. Můžete se tak těšit na lehoučce štiplavou chuť, kterou ale vyrovnává hřejivá a zemitá chuť kurkumy a Aswhagandhy, indického ženšenu. Ten pomáhá udržovat tělesnou rovnováhu. Navíc je v kurkumovém nápoji i Stéviol glykosid ze stévie, nízkokalorické sladidlo, takže je zlatý nápoj ve výsledku příjemně nasládlý, ale ne přeslazený. A samozřejmě je úžasně krémový, o to se stará sušené kokosové mléko, které kurkumový nápoj chuťově krásně doplňuje. V nápoji najdete i probiotika, aby se z jeho prospěšných účinků vaše tělo radovalo ještě víc.
V každé porci je pořádná dávka přírodní energie, na Reishi rozhodně nešetřili.
V každém sáčku je směs kurkumového extraktu (2 868 mg), extraktu černého pepře, Reishi extraktu (1 000 mg), Aswhagandha výtažku (500 mg), sušeného kokosového mléka, probiotik a Stéviol glykosid ze stévie.
Jedno MycoGolden dodá vašemu tělu 4,3 gramy prospěšných látek.
Pokud užíváte Reishi v běžném režimu 2 kapsle denně, pokryjete s jedním nápojem celou denní dávku.
Počet sáčků: 20 ks = 20 nápojů
Hmotnost obsahu celkem: 160 g
Hmotnost obsahu sáčku: 8 g
Složení na 100 g:
- kurkumový extrakt - 35,85 %
- sušené kokosové mléko - 25,5 %
- Reishi extrakt - 12,5 %
- probiotika – Lactiplantibacillus plantarum (10⁹ CFU / dávka) - 10,27 %
- Ashwagandha extrakt - 6 %
- extrakt černého pepře - 5,79 %
- steviol-glykosidy ze stévie - 3,84 %
Stéviol glykosid ze stévie
Alergeny: Může obsahovat stopy ořechů a sezamu.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Zdraví |
|---|---|
| Hmotnost: | 0.16 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

MycoMedica je ryze česká rodinná firma, která byla založena v roce 2010. Zakladatelem byl Milan Schirlo, který se už 20 let zabývá vitálními houbami a tradiční čínskou medicínou: „Když jsme firmu zakládali, dali jsme si za cíl vyrábět kvalitní a poctivé produkty, které budou lidem opravdu pomáhat. A to se nám daří.“ Ročně si MycoMedica produkty koupí více jak čtvrt miliónu zákazníků z celého světa. Sázka na kvalitu a poctivý přístup se vyplatila.
